عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معلولان به خوبی توانمندی و استعدادهای خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند

فرماندار بندرگز :

معلولان به خوبی توانمندی و استعدادهای خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند

معلولان به خوبی توانمندی و استعدادهای خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : معلولان روح بزرگی دارند و به خوبی توانمندی و استعدادهای خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در مصاحبه خبری به مناسبت 12 اردیبهشت روز جهانی معلولان اظهار داشت : معلولیت محدودیت نیست لذا معلولان با اعتماد به نفس بالا استعدادهای خود را بروز دهند.

وی با بیان اینکه احترام و عزت قشر معلولین باید در جامعه حفظ شود ، خاطرنشان کرد: کمک رسانی به معلولین نباید همراه با منت باشد لذا مسئولان شهرستان بندرگز باید این امر را برای خود غنیمت بشمرند.

احمدی ادامه داد : امروز شاهد حضور اثربخش معلولان پرتلاش در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی می باشیم و در بسیاری از موارد از دیگر افراد پرتوان و مصمم تر گام نهاده اند.

فرماندار بندرگز ضمن تبریک روز جهانی معلولان افزود : هفته جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی است که با معلولیت های گوناگون دست و پنجه نرم می کنند.

این مقام مسوول بیان داشت : باید برای تعمیم شناخت و اصلاح نوع نگرش جوامع و اقشار مردم از نیازها و فعالیت های معلولین و بازبینی در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق معلولان بیش از پیش تلاش شود.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 543
  • کد خبر : 54205