عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است


مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان در جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است و این امر در سایه همکاری و تعامل مسئولان و شهروندان محقق می‌شود.  

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان؛ جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رامیان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۹/۱۴ به ریاست مهندس سالاری فرماندار شهرستان رامیان و با حضور دشتیان دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ، مدیران ادارات، نهادها و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزار گردید .

در این جلسه دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است و این امر در سایه همکاری و تعامل مسئولان و شهروندان محقق می‌شود.

وی افزود: امروز همه وظیفه دارند تا مضرات کالاهای قاچاق را در عرصه‌های مختلف بازگو نموده و با کارهای فرهنگی با آن مقابله کند.

در ادامه محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان ضمن خوش آمدگویی بیان داشتند قاچاق کالا همواره یکی از تهدیدات بزرگ در تحقق اقتصاد سالم در کشور محسوب می‌شود و باید با برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه برخورد قانونی صورت گیرد، ایشان بر مشارکت فعال آگاهانه و عمل مردم در مبارزه با قاچاق کالا تأکید کردند و در همین راستا لزوم احداث پاسگاه انتظامی در محور رامیان به شاهرود را یکی از راههای کاهش کالای قاچاق به شهرستان دانستند تا از این طریق جلوی بخشی از قاچاق کالا را به شهرستان گرفته شود.

در پایان هریک از اعضاء به ارائه گزارش و اقدامات در خصوص قاچاق کالا وارز در شهرستان رامیان پرداختند.

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است


مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است

 

مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 457
  • کد خبر : 54363