عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در فرمانداری شهرستان مینودشت


بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در فرمانداری شهرستان مینودشت

بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در فرمانداری شهرستان مینودشت

در جلسه ای با حضور معاون فرماندار مینوشت مسائل مربوط به تعریض جاده مینودشت به گالیکش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، علی اصغر رفیعی نژاد مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گلستان عصر چهارشنبه در نشست بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در شرق استان افزود: تعریض این جاده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی نبود اما به خاطر مکاتبات مردمی و پیگیری مسوولان و نماینده مردم این منطقه درمجلس شورای اسلامی از تابستان امسال آغاز شد.
وی اضافه کرد: برای تعریض این محور که 6هزار و 400متر طول دارد، مبلغ 300 میلیارد ریال برابر با فهرست بهای سال جاری برآورد هزینه شده و هم اکنون به صورت امانی توسط پیمانکار درحال انجام است.
به گفته رفیعی نژاد ، تاکنون این پروژه 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با تاکید بر همکاری بیشتر مردم دو روستای 'گوگل و پرسه سو' واقع در حاشیه این جاده در آزاد سازی مسیر و شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات در جابجایی تاسیسات، اضافه کرد: در صورت تحقق این همکاری ها روند اجرای پروژه سرعت بیشتری می گیرد.
مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: این پروژه و ابنیه آن شامل احداث چند زیرگذر و دوربرگردان بوده و مطابق قوانین و استاندارد ایمنی جاده ها احداث می شود.
رفیعی نژاد گفت: جاده مینودشت به گالیکش یک محور بین المللی است و روزانه 28 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از آن تردد می کنند و بایستی با رعایت اصول ایمنی و قوانین جاده ای تعریض شود.
حسین بای معاون فرماندار مینودشت نیز از همکاری مردم و ادارات برای تسریع در اجرای طرح تعریض جاده این شهرستان به گالیکش خبر داد و گفت: برخی اهالی دو روستای حاشیه این جاده نگرانی هایی در جانمایی دور برگردان ها و زیرگذرها دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.
نمایندگان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، بخشدار مرکزی مینودشت و دهیاران دو روستای گوگل و پرسه سو نیز در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.
بررسی موانع تعریض جاده ارتباطی مینودشت به گالیکش در فرمانداری شهرستان مینودشت

ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 631
  • کد خبر : 54402