عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول


دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با فرماندار علی آباد کتول

ابوطالب قزلسفلو" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به همراه رییس اداره منابع طبیعی شهرستان با حضور در فرمانداری با حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی اباد کتول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، فرماندار شهرستان گفت:حفظ جنگل ها و مراتع به عنوان یکی از میراث های ماندگار برای نسل آینده هستند و وظیفه حراست از آنها وظیفه ای همگانی است.

هدایتی کتولی افزود:حفاظت و صیانت از منابع طبیعی بدون مشارکت ، همدلی و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست و این امر نیازمند اراده همگانی است.

وی تصریح کرد: بهترین حافظان عرصه‌های منابع طبیعی، خود مردم هستند که نقش اساسی در حفظ این مواهب الهی دارند و باید با مردم در خصوص رفع مشکل آنها همکاری لازم راداشته باشیم.

وی بر ضرورت حفظ و احیای بیشتر عرصه های منابع طبیعی تاکید کرد و گفت:منابع طبیعی به عنوان یک موهبت و سرمایه کشور محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: همه ما به منابع طبیعی و جنگل نیاز داریم و هر کاری که انسان برای حفظ منابع طبیعی انجام بدهد منفعت و سود آن به خودش برمی گردد.

هدایتی کتولی گفت: منابع طبیعی نعمتی ارزشمند و باارزش است که زندگی بدون آن ممکن نیست و در آموزه‌های دین مبین اسلام، تأکید فراوانی بر حفاظت و حراست از منابع طبیعی، درختان، آب‌وهوای پاک‌شده است.

در ادامه قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی ضمن ارائه گزارشی از وظعیت برنامه های اجرایی منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان خواستار همکاری ادارات ومردم در جهت حفظ و نگهداری منابع طبیعی را شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .