عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

فرماندار آزادشهر؛

38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه روسای اتحادیه صنفی با موضوع بررسی وضعیت فاقدین پروانه کسب تصریح کرد: بعد از هشدارهای داده شده و اخطارهای مکتوب و عدم اقدام لازم، 38 واحد صنفی غیرمجاز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز دوشنبه 26 جلسه هماهنگی روسای اتحادیه های صنفی با موضوع بررسی وضعیت فاقدین پروانه کسب با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار، آهنگری سرپرست شهرداری آزادشهر، محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر روسای ادارات و روسای اتحاده های 13 گانه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه حسینی فرماندار ضمن تشکر از همکاری روسای اتحادیه در راستای بازرسی و معرفی متخلفین صنفی گفت: هیچ اهمال و سستی در برخورد با متخلفین با سلامت غذایی مردم مورد پذیرش نیست.
وی گفت: ایجاد شغل و درآمد و حساسیت سلامت مردم رو به صورت همزمان مورد توجه قرار خواهیم داد و به هیچ وجه ایجاد شغل و درآمد را فدای سلامت و امنیت مردم نخواهیم کرد.
حسینی فرماندار از تشکمیل چند کارگروه برای بازرسی های تخصصی از رستوران ها، آرایشگاه ها، لوازم پرمصرف بهداشتی و ... خبر داد و گفت: از هفته آینده یک گروه دیگر برای بازرسی نامحسوس از بازار وارد کار خواهد شد و سعی داریم با تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات بخشی از تخلفات موجود در بازار را کاهش دهیم.
در ابتدای این دیدار روسای اتحادیه ها گزارشی از وضعیت فعالیت واحدهای صنفی تحت نظر خود را ارائه و پیشنهادات و راهکارهای خود را برای بهبود وضعیت بازار ارائه نمودند.
 
 

38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

 

38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

 

38 واحد صنفی بدون مجوز در شهرستان آزادشهر پلمپ شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 420
  • کد خبر : 54841