عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت در مصلی اهل سنت گنبدکاووس اجرا شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

میز خدمت در مصلی اهل سنت گنبدکاووس اجرا شد

میز خدمت در مصلی اهل سنت گنبدکاووس اجرا شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: میز خدمت با حضور حداکثر مدیران دستگاه اجرایی در مصلی نمازجمعه اهل سنت گنبدکاووس برپا شد.
عبدالقدیر کریمی در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی اهل سنت گنبدکاووس اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دسترسی راحت مردم به خدمات دولت تدبیر و امید میز خدمت برای پاسخگویی به موضوعات مردم برپا شده است.
وی افزود: با برپایی میز خدمت مردم در کوتاه ترین زمان ممکن  موضوعات خود را مطرح کرده و این موضوعات توسط مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری می شود.
وی افزود: در هفته های گذشته مردم شهرستان گنبدکاووس شاهد برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه اهل تشیع و مساجد و روستاها بودند و امروز شاهد بیان موضوعات مردم از تربیون میز خدمت به مسئولان در مصلی اهل سنت هستیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: تکریم و احترام به مردم هدف ماست و تلاش داریم در این شرایط خاص و حساس بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و حل و فصل نماییم.
کریمی گفت: خوشبختانه برپایی میز خدمت در اماکن عمومی مورد استقبال مردم قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم در حد توان بخشی از آلام مردم را تسکین دهیم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 606
  • کد خبر : 55010