عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

 
جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با حضور حمیدی فرماندار کلاله,مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان,دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ,ائمه جمعه وسایر مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله;محمد حمیدی در شورای اداری شهرستان با اعلام این خبر گفت:سهم تعیین شده برای ایجاد اشتغال در کلاله ۵۱۰ نفر بوده که پیش بینی میکنیم با تلاش کارگروه اشتغال به ۱۲۵ درصد برسد.
فرماندار کلاله گفت: طی ۸ ماهه سال جاری ؛۱۴ میلیارد تومان تسهیلات روستایی با سود ۶ درصد،جذب شده است.
وی افزود:تلاش داریم قسمت دوم تسهیلات اشتغال زایی را نیز برای ایجاد "کار و اشتغال" در شهرستان، به متقاضیان پرداخت نماییم.
نماینده عالی دولت در ادامه گفت:مدیران ادارات نسبت به پروژه های عمرانی و پیشرفت فیزیکی آن اشرافیت کامل داشته باشند و با تفکر و اندیشه پروژه های شاخص را به فرمانداری اعلام کنند.
حمیدی ضمن تاکید برمبارزه با فساد اداری و سالم خدمت کردن مسئولین افزود:مدیران با روش های ساده امور مردم را راه بندازند و در مراجعه به وجدان خود که بهترین قاضی اعمال انسان است عملکرد خود را سنجش کنند.
فرماندار کلاله در پایان به موضوع مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره و اظهار کرد:صرفه جویی در مصرف گاز در این فصل به عنوان یک الویت مورد توجه مدیران دستگاها باشد.
در شورای اداری کلاله حجت الاسلام و المسلمین کشیری امام‌جمعه شهرستان در سخنانی اظهار داشت:مردم سرمایه بزرگ نظام اسلامی هستند، لذا ما مدیران وظیفه داریم قدردان این سرمایه بزرگ در جمهوری اسلامی باشیم و برای آنها کار کنیم.
امام جمعه کلاله گفت: این‌مردم به رهبری ایمان دارند و انشا‌..در ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که چگونه پشتیبان نظام و ولایت هستند.
حجت الاسلام کشیری با تشکر از استاندار به جهت توزیع بسته کالا در شب یلدا گفت:اگر به یاد فقرا و نیازمندان باشیم؛ دنیا و اخرت خود را آباد میکنیم و باید افتخار کنیم که خادم مردم هستیم.
آخوند صفرب امام جمعه اهل سنت شهر فراغب هم گفت:هر کس در مسیر زندگی خدا را در نظر بگیرد، خدا هم به اون توفیق زندگی خدایی می دهد.
 
 
 

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 604
  • کد خبر : 55054