عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

ظهر اموز پنجم دیماه ، حجت الاسلام و المسلمین روح الله سلیمانی فرد مدیرکل اقاف و امور خیریه استان گلستان به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی رییس اداهر اوقاف شهرستان آزادشهر با حضور در فرماندار با "سید رسول حسینی" دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار با تشکر از حضور مدیرکل اوقاف استان احیای موقوف و کسب درآمد پایدار از آنها را از جدی ترین اقدامات مجموعه اوقاف دانست و افزود: واقف باید نتیجه عمل خود را به عینه ببیند تا هم از کار خود راضی باشد و هم سبب تشویق و افزایش موقوفات در سطح شهرستان و استان باشیم.
وی در ادامه از رییس جدید اداره اوقاف شهرستان خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی موقافات شهرستان برای بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر آنها شد.
در این دیدار حجت الاسلام موسوی رییس جدید اداره اوقاف شهرستان آزادشهر گزارشی از رون اقدامات و فعالیت ها و موقوفات شهرستان ارائه نمود.
در ادامه سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تشکر از مجموعه حمایت های فرماندار آزادشهر خواستار همکاری برخی از ادارات مرتبط با حوزه اوقاف در شهرستان شدند.

 

دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 570
  • کد خبر : 55210