عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد


کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار شهرستان آزادشهر، بخشداران و شهرداران، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای کارگروه سلامت شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این جلسه گفت: کلاس های آموزشی برای خانواده ها در بحث سلامت و آموزش های پیش از ازدواج یکی از مهم ترین علل کاهش اختلافات و تعارضات خانوادگی است و نیاز است مجموعه شبکه بهداشت و درمان با همکاری مراکز مشاوره ای شهرستان برای برگزاری این کلاس ها اقدام کند.

وی افزود: با ابلاغ دستورالعمل استانی سلامت مادران باردار در اولویت پیگیری ها قرار دارد و نیاز است با توجه به حساسیت موضوع خانواده های مناطق صعب العبور یک ماه قبل از موعد مقرر با مراجعه به مرکز بهداشت اطلاعات لازم را بدهند تا در این زمینه آمادگی لازم برای انجام کار هم در مرکز بهداشت و هم در اورژانس وجود داشته باشد.

فرماندار طرح سرو صبحانه در مدارس را بسیار لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت به صورت پایلوت در بعضی از مدارس سرو صبحانه برای دانش آموزان انجام شود تا در مرحله بعدی تا تمهیدات لازم این طرح را به کل مدارس شهرستان تسری دهیم.

در ابتدای این جلسه گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مرکز بهداشت و بیمارستان حضرت معصومه (س) شهرستان آزادشهر را ارائه نمود.

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 55215