عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ها در راستای امید آفرینی،اعتماد بخشی و نوآوری در جامعه باشد

فرماندار شهرستان آق قلا در هفتمین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

برنامه ها در راستای امید آفرینی،اعتماد بخشی و نوآوری در جامعه باشد

برنامه ها در راستای امید آفرینی،اعتماد بخشی و نوآوری در جامعه باشد

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:برنامه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای امید آفرینی،اعتماد بخشی و نوآوری در جامعه باشد.

صبح امروز شنبه هشتم دی ماه،هفتمین جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آق قلا به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و وشمگیر،اعضای شورای تامین،مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در ابتدای سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی"روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"بر حضور پرشور مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی در مراسم این روز که فردا در مسجد صاحب الزمان شهر آق قلا برگزار خواهد شد،تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه"مدیران عملکرد نظام با محوریت انقلاب را ارائه نمایند"،منتفع شدن مردم شهرستان از نعمت گاز طبیعی"(شهرستان سبز)و آسفالت تمامی جاده های بین روستائی را از خدمات ارزنده نظام در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی از تشکیل کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا خبر داد و بر تقویت سایر کمیته های تخصصی ستاد تاکید کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و رسانه ها در اجرای هرچه بهتر اقدامات و برنامه های ستاد استفاده نمایند.

این مقام مسئول از مدیران ستاد خواست روزشمار 40 روزه در بازده زمانی 12 دی الی 22 بهمن ماه برای دستگاههای اجرایی تعریف نمایند و هر روز را اختصاص به شعار های انقلاب اسلامی داده و خدمات ارزنده نظام و پروژه های کلنگ زنی،قابل افتتاح و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات که از هفته دولت سال جاری تا پایان سال 97 در بخش های مختلف را دارند،ارائه نمایند.

وی سرمایه گذاری یک هزار و 150 میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه محروم بخش وشمگیر را بخش دیگری از تلاش دولتمردان دوازدهم در شهرستان آق قلا در راستای اشتغالزائی پایدار برای جوانان منطقه بیان کرد و از بهره برداری واحد صنعتی"شورآبه ید گلستان"با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال و کلنگ زنی نیروگاه 25 مگاواتی با سرمایه گذاری 470 میلیارد ریال و همچنین کشتارگاه صنعتی دام و طیور با سرمایه گذاری 340 میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه"تا بیستم بهمن ماه ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام"حضرت فاطمه زهرا(س)"می باشد از مدیران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواست در بخش فضاسازی و زیباسازی،حرمت این ایام حفظ شود.

نماینده عالی دولت دوازدهم از برگزاری جشن انقلاب در 21 بهمن ماه و همچنین برپائی نمایشگاه توانمندی های شهرستان آق قلا خبر داد و بر استفاده از ظرفیت جوانان در برپائی جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد.

"ضمیر"از برگزاری نمایشگاه کشوری با رویکرد چهل ساله گردشگری و صنایع وابسته از 23 لغایت 26 بهمن ماه سال جاری در تهران خبر داد و از مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا خواست در اجرای هرچه بهتر و ارائه ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی اهتمام داشته باشند.

 

برنامه ها در راستای امید آفرینی،اعتماد بخشی و نوآوری در جامعه باشد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 55304