عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بندرگز به عنوان یکی از پیشگامان مبارزه علیه نظام ستمشاهی بوده است

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری گلستان :

بندرگز به عنوان یکی از پیشگامان مبارزه علیه نظام ستمشاهی بوده است

بندرگز به عنوان یکی از پیشگامان مبارزه علیه نظام ستمشاهی بوده است

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت : شهرستان بندرگز با تاریخ درخشان خود در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به عنوان یکی از پیشگامان مبارزه علیه نظام ستمشاهی بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "عبدالرضا چراغعلی" در نهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 97 افزود : بندرگز یکی از معدود شهرهای کشور است که از سال های قبل از آغاز انقلاب اسلامی و در دوران خفقان ستمشاهی با عاملان رژیم ستمشاهی به مبارزه برخاست.

وی اظهار داشت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و خون شهدا ، به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی استانداری گلستان ادامه داد : امروز به برکت انقلاب اسلامی یک ذره از مواضع خود در دنیا کوتاهی نکرده ایم و در کمال اقتدار ، قدرت ، عزت و سربلندی زندگی می کنیم.

چراغعلی خاطرشنان کرد: امروز پس از گذشت 40 سال از عمر انقلاب ، با قدرت و عزت همه دشمنان را کنار زدیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقتدار رسیده است.

وی تصریح کرد : ادارات و نهادها به ویژه دستگاه های فرهنگی تاثیر بسیاری در ارتقای فرهنگ عمومی مردم دارند و باید در دهه فجر برای تبیین اهداف انقلاب استفاده شود.

چراغعلی با بیان فرا رسیدن ایام فاطمیه در دهه فجر نیز گفت : برنامه ریزی برای اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی در این ایام و مردمی برگزار کردن برنامه ها ضروری است.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 426
  • کد خبر : 55318