عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان


نشست فرماندار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان

نشست فرماندار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری;نشست خبری فرماندار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد
فرماندار کلاله در این نشست خبری اعلام کرد: شهرک صنعتی کلاله به مساحت ۱۰۰ هکتار در بخش پیشکمر ایجاد می شود.
حمیدی گفت:۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای شروع کار در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه در پاسخ به سوالات فعالین فضای مجازی اظهار داشت: در سال جاری؛ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی روستایی پرداخت شده که به همین میزان پرونده تشکیل و در سیر پرداخت تسهیلات هستیم.
فرماندار کلاله ادامه داد: همه تلاش ما بر این است، که بتوانیم با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی اماکن ورزشی؛ چمن مصنوعی ورزشگاه بزرگ کوسه را در دهه فجر آماده بهره برداری کنیم.
نماینده عالی دولت به شرایط گرانی موجود در جامعه هم اشاره کرد و گفت: به نظر بنده تاثیر گذاری قانون فعلی در مبارزه با برخی تخلفات خیلی موثر نیست و باید کار اساسی کرد.
فرماندار کلاله با اشاره به دستورالعمل جدید اداره صمت گفت: ۲۰ درصد تولید مرغ ۳۶ واحد فعال مرغداری شهرستان، در حوزه کلاله با قیمت هر کیلو "۱۱۴۰۰ "تومان توزیع خواهد شد؛که از امروز شروع شده است.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان از فرودگاه هم گفت و تصریح کرد: تلاش می کنیم فرودگاه را برای مسیرهای متنوع فعال کنیم و بستر نشست و برخاست "هواپیمای باری" را در کلاله فراهم کنیم.
حمیدی در پایان گفت:رسانه در جامعه ی امروز چشم بینای مردم است؛ پس به ما کمک کنید تا بهتر کار کنیم‌ و خدمت بهتری به مردم داشته باشیم.

نشست فرماندار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 571
  • کد خبر : 55573