عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان آزادشهر با فرماندار


دیدار مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان آزادشهر با فرماندار

نصرالله سمیعی مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با برگزاری کنفرانس نماز بجث و تبادل نظر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار گفت: نماز در نزد خداوند به‌ اندازه‌ای با اهمیت است که طبق روایات اگر نماز هر کس مورد قبول خداوند قرار گیرد مابقی اعمال او نیز پذیرفته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نماز تصریح کرد: نماز یک امر اداری نیست یک امر الهی و معنوی است و نباید با مسائل اداری در کنار هم مقایسه شود تمام ارسال کتب و رسل و آمدن انبیای الهی و ائمه معصومین همه در راستای این بود که ما را به کمال برساند و رسیدن به کمال خارج از بندگی و عبودیت نیست بشریت زمانی معنا پیدا می کند که بتواند از پیامبر عظیم شأن اسلام و اولیای الهی در مسیر عبودیت و بندگی الگو بگیرد و اگر از مسیر بندگی خارج شود چیزی برای انسان باقی نمی ماند.

فرماندار با قدردانی از همه افرادی كه برای اعتلای فرهنگ نماز و اقامه هرچه باشكوه تر این فریضه الهی بویژه در سطح روستاها تلاش می كنند اظهار اميدواري كردو گفت:امیدواریم عملكرد ستاد مذكور در اين راستا بيش از پيش باشد.

سمیعی مسئول ستاد اقامه شهرستان گزارشی از برپایی اقامه نمازجماعت در سطح ادارات و مدارس شهرستان و برگزاری همایش های مرتبط با فرضه الهی نماز ارائه نمود.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 55621