عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی مراسم جشن چله انقلاب در حوزه برق رسانی در شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و سایر روسای ادارات شهرستان؛

برپایی مراسم جشن چله انقلاب در حوزه برق رسانی در شهرستان آزادشهر

برپایی مراسم جشن چله انقلاب در حوزه برق رسانی در شهرستان آزادشهر

مراسمات جشن چله انقلاب با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی و سایر روسای ادارات شهرستانی با محوریت اقدامات حوزه برق رسانی در محل سالن اجتماعات اداره برق شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستانی آزادشهر؛ حسینی فرماندار ضمن تشکر از برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری با کیفیت مراسمات چله انقلاب، اقدامات و پروژه های عمرانی بعد از انقلاب در سطع شهر و روستاها را بسیار وسیع و چشمگیر دانست و افزود: بسیاری از روستاها ما از حداقل امکانات هم برخوردار نبودند ولی امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همه امکانات اولیه مورد نیاز زندگی در سطح دورترین روستاها فراهم و مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را چشیده اند.

فرماندار افزود: جذب بودجه یک میلیارد و صد میلیون تومانی کاهش تلفات در ۳۱ مکان ( شامل نصب ۲۳ دستگاه ترانس و ۲۰ کیلومتر اصلاح شبکه سیمی و تبدیل به کابل ) و و راه اندازی فیدر جدید کوی کارگران با اعتبار 150 میلیون تومان بخشی از عملکرد مجموعه اداره برق در ماه های گذشته می باشد.

در ادامه  صفری رییس اداره برق شهرستان گزارشی از مجموعه اقدامات حوزه برق رسانی در شهرستان آزادشهر در 40 سال بعد از انقلاب ارائه و افزود: در اوایل انقلاب در روستاهای شهرستان آزادشهر برق رسانی مناسب نبود ولی به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه مردمان روستاها همچون شهرها از برق رسانی در همه نقاط برخوردار هستند.

رتبه سوم کاهش تلفات، رتبه اول پیشرفت فیزیکی در سال 96 و 97 ، رتبه دوم مجموع خاموشی های با برنامه و تامین برق سایت اداری به عنوان اولین اداره خدمات رسان بخشی از مجموعه خدمات اداره برق شهرستان در یک سال گذشته می باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 508
  • کد خبر : 55752