عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس ، اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از سوء مصرف این مواد افیونی را راهبرد اصلی دولت و نظام دانست و تصریح کرد: این راهبرد باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
عبدالقدیر کریمی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس گفت: مشارکت مردم با مسئولان برای مبارزه با مواد مخدر و نیز پیشگیری از مصرف آن یک امر ضروری است.
وی اضافه کرد: مادامی که مردم و مسئولان در کنار یکدیگر به امر مبارزه و پیشگیری مبادرت نمایند، نتایج مطلوب حاصل می شود.
کریمی، استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و نیز علما و روحانیون برای انجام فعالیت های فرهنگی و پیشگیرانه را مهم دانست و گفت: علاوه بر این می بایست حمایت های اجتماعی و اقتصادی از بهبود یافتگان و مهارت آموزی به آنان برای راه اندازی کسب و کار مناسب انجام شود.
وی، اجرای برنامه های ورزشی در مناطق آسیب پذیر و کمتر توسعه یافته بویژه سه محله سیدآباد - بدلجه، مدرسی و اسلام آباد گنبدکاووس، برگزاری جنگ های شادی و نشاط برای مردم این مناطق، دیدار مسئولان با مردم و توجه به عمران و آبادانی آن را از دیگر نیازها در راستای اجرای طرح شهید شوشتری اعلام کرد.
کریمی با قدردانی از خدمات ارائه شده توسط ادارات و نهادهای عضور شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس در سه محله آسیب پذیر، براستمرار خدمات و مستند سازی فعالیت ها تاکید کرد.
در این جلسه برخی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گنبدکاووس نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات انجام شده مطابق بامصوبات جلسه قبل و برنامه ها درحال اجرا پرداختند.

دراین جلسه روسا یا معاونین ادارات و نهادهایی همچون صدا و سیما، شهرداری، بخشدار مرکزی، بهزیستی، کمیته امداد منطقه یک و دو، تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی، فرمانده انتظامی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گزارشی از فعالیت های انجام شده در قالب طرح شهید شوستری ارائه دادند.

 

 

 

اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

 

اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر به فرهنگ عمومی تبدیل شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 579
  • کد خبر : 56331