عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای معاونین و بخشداران شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شوراي معاونين اين شهرستان بيان داشت: معاونت هاي فرمانداري و بخشداران هر كدام يك پروژه و كار اساسي را اعلام و تا پايان سال پيگيري و به نتيجه نهايي برسانند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان آزادشهر؛ جلسه شوراي معاونين فرمانداري با حضور "سيد رسول حسيني" فرماندار ، حسين لاري كمان و حميدرضا ملك حسيني معاونين فرماندار، پژوهش و جفايي بخشداران مركزي و چشمه ساران و برخي از كارشناسان مرتبط در محل دفتر كار فرماندار آزادشهر برگزار شد.
حسيني فرماندار از مجموعه اقدامات و تلاش ها مجموعه فرمانداری و بخشداری ها تشكر و قدرداني نمود و تاكيد كرد: دهه فجر امسال را بسيار ويژه باید برگزار کرد و برنامه ها و پروژه هاي شاخصي براي چهلمين سال انقلاب در حال تدارك است تا بتوانيم دهه فجري متفاوت از سال هاي گذشته برگزار كنيم.
وي در ادامه خطاب به بخشداران تصريح كرد: با بك برنامه ريزي درست و اصولي دهياران دهه مبارك فجر امسال در روستاهاي خود اقدامي نمونه و متمايز از سال هاي گذشته انجام دهند تا مردم حلاوت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را بچشند.
فرماندار در خاتمه از معاونت ها و بخشداران خواست يك پروژه اساسي و كليدي را براي خود تعريف كرده و تا پايان سال آن را پيگيري، اجرايي و نهايي كنند.
در ابتداي اين ديدار معاونين سياسي و امنيتي و امور عمراني و بخشداران مركزي و چشمه ساران جداگانه گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي حوزه كاري خود را ارائه نمودند.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 602
  • کد خبر : 56467