عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه طرح تنظیم بازار گفت: با پیگیری برای افزایش سهمیه شهرستان از گوشت قرمز و مرغ ، بخشی از کمبودهای موجود در بازار و نوسانات قیمت را برطرف خواهیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ نهمین جلسه طرح تنظیم بازار شهرستان آزادشهر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، محمدی رییس اداره صنعت؛ معدن و تجارت و سایر اعضای کارگروه در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برگزار شد.

ملک حسینی معاون فرماندار در این جلسه ضمن بررسی روند بررسی اجرای مصوبات قبلی اظهار کرد: با افزایش اکیپ های بازرسی در سطح بازار نظارت بیشتر و بهتری را شاهد هستیم که این نیاز است با کیفیت بهتر و به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا بتوانیم بخشی از بی نظمی های موجود در بازار را کنترل کنیم.

وی از پیگیری برای افزایش سهمیه شهرستان از گوشت قرمز و مرغ خبر داد و افزود: با پیگیری برای افزایش سهمیه شهرستان از گوشت قرمز و مرغ ، بخشی از کمبودهای موجود در بازار و نوسانات قیمت را برطرف خواهیم کرد.

ملک حسینی در ادامه با اشاره به وضعیت لاسیتک تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با حساسیت وبه صورت دائم وضعیت تایر مورد نیاز رانندگان را پیگیری و هر گونه کمبود را در اسرع وقت اطلاع رسانی نمایند.

در ابتدای این دیدار محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن عرض خوشامدگویی به مهمانان حاضر گزارشی از روند نظارت ها بر اصناف، وضعیت موجود بازار، علل نوسان قیمت برخی از کالاها را ارائه نمود.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 56504