عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

فرماندار در جلسه هماهنگی ایجاد بازارچه ماکیان و تره بار شهر آق قلا:

توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

 

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان،محقق خواهد شد.

صبح امروز یکشنبه هفتم بهمن ماه،جلسه هماهنگی ایجاد بازارچه مرغ،ماهی و تره بار شهرستان آق قلا در راستای مصوبات کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی به ریاست"امانگلدی ضمیر"فرماندار و با حضور مدیران ادارات،نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در محل دفتر شهردار آق قلا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"در این جلسه به مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در خصوص راه اندازی بازارچه ماهی،آبزیان و همچنین تره بار اشاره ای نمود و اظهار کرد:از چالش های اصلی جامعه کنونی،تامین امنیت غذایی است و جامعه سالم،پویا و خلاق باید مواد غذایی مفید مانند آبزان و سبزیجات را در سبد غذایی خود جای دهد.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:در حال حاضر بازار مجزایی برای فروش آبزیان و تره بار در سطح شهر آق قلا وجود ندارد و این در حالی است که ماهی و سبزیجات یکی از مهم‌ترین بخش‌های رژیم غذایی شهروندان را تشکیل می‌دهد.

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به تولید سالانه 6 هزار تن انواع ماهیان سردآبی در شهرستان آق قلا،ایجاد بازارچه ماهی را از ضروریات توسعه ای حوزه شیلات و رونق شهر دانست و گفت:توسعه این بخش و توجه ویژه به ترویج مصرف محصولات آبزی نقش مهمی را در امنیت غذایی جامعه ایفا خواهد کرد.در حال حاضر بازار مجزایی برای فروش آبزیان در سطح شهر آق قلا وجود ندارد و این در حالی است که آبزیان یکی از مهم‌ترین بخش‌های رژیم غذایی شهروندان را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است مکان پیشنهادی ایجاد بازارچه مرغ،ماهی و تره بار در شهر آق قلا حدفاصل پل خرمشهر و پل تاریخی می باشد که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد اعضای کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان از مکان پیشنهادی بازدید نموده و نظرات کارشناسی دستگاه خود را در جلسه آتی ارائه نمایند.

 

 

 

توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

 

توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

 

توسعه شهرستان با مشارکت شهروندان محقق خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 56530