عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه تلویزیونی فرماندار شهرستان آزادشهر


مصاحبه تلویزیونی فرماندار شهرستان آزادشهر

مصاحبه تلویزیونی فرماندار شهرستان آزادشهر

"سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر در نشستی تلویزیونی اهم اقدامات و برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان آزادشهر در دهه مبارک فجر امسال را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این مصاحبه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خدمات و امکانات توسعه ای در شهرستان آزادشهر در این 40 سال انقلاب بی نظیر و قابل مقایسه با مدت مشابه قبل از انقلاب نیست که همه این خدمات از برکات وجود نهضت پرافتخار انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان آزادشهر اشاره داشت و افزود:  283 میلیارد تومان پروژه عمرانی با اشتغال بیش از 1700 نفر در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی فرماندار در ادامه گفت: مجتمع کشت و صنعت پگاه با اعتبار 80 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 160 نفر ، کارخانه تولید آرد با اعتبار 30 میلیارد تومان و اشتغال 50 نفر ، کارخانه تولید نان بسته بندی با اعتبار 25 میلیارد تومان و اشغال 30 نفر و کشترگاه خصوصی با اعتبار 20 میلیارد تومان و اشتغال 25 نفر بخشی از پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

وی در خاتمه از مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان آزادشهر دعوت کرد در جشن های ویزه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضوری پرشور و باشکوه داشته باشند و در حسن ختام برنمه ها و راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن باری دیگر برگی زرین در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم بزنند.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 465
  • کد خبر : 56569