عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور معاون فرماندار، بخشداران و روسای ادارات مرتبط؛

کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر در جلسه کمیته حفاری گفت: با توجه به ایام پایان سال و لزوم زیباسازی سیمای شهری از 20 اسفند هرگونه حفاری در سطح شهرستان ممنوع می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه کمیته حفاری شهرستان آزادشهر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و چشمه ساران و روسای ادارات خدمات رسان در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.

ملک حسینی معاون فرماندار در این جلسه بر تعامل ادارات برای شروع و خاتمه حفاری در همه نقاط شهرستان تاکید کرد و گفت: در شهرها حتما حفاری های در نظر گرفته شده باید با استعلام از شهرداری و در روستاها با استعلام از دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد.

ملک حسینی ضمن گلایه از برخی از ادارات گفت: برخی از حفاری های انجام شده توسط ادارات بعد از انجام کار با همان حالت خرابی رها می شود که این مورد گلایه جدی شهروندان شریف و مجموعه مدیریتی شهرستان است که حتما می بایست ادارات خدمات رسان بعد از حفاری های انجام شده اقدامات ترمیمی را به طور کامل انجام دهند.

وی افزود: پیمانکاران طرف قرارداد با ادارات حتما توجیه شوند که همه موارد ایمنی را در حفاری ها از جمله نصب چراغ چشمک زن و تابلو توضیحات فنی در محل حفاری رعایت کنند.

ملک حسینی در پایان خطاب به روسای ادارات خدمات رسان گفت: با توجه به ایام پایان سال و لزوم زیباسازی سیمای شهری از 20 اسفند هرگونه حفاری در سطح شهرستان ممنوع می باشد.

در ادامه روسای ادارات عضو کمیته حفاری مکان های نیاز به حفاری در سطح شهرستان را برای هماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاهی ارائه و گزارشی از اقدامات خود را بیان نمودند.

 

کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

کمیته حفاری شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 525
  • کد خبر : 56595