عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی کلاله برگزار شد


جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی کلاله برگزار شد

جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی کلاله برگزار شد

جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی کلاله با حضور حمیدی فرماندار,دادستان شهرستان,مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حمیدی فرماندار کلاله در جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین شهرستان گفت:با توجه به آمار دستگیر شدگان اتباع خارجی غیر مجاز در شهرستان؛ نشان میدهد حضور اتباع افغانی در شهرستان تحت کنترل و رصد می باشد.
وی در ادامه تاکید کرد:آموزش و پرورش در کنار اکیپ بازرسی ستاد، دهیاران، بسیج و مراکز بهداشتی؛ همکاری لازم در شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز را داشته باشند.
حمیدی گفت:حضور اتباع خارجی غیر مجاز در سطح شهرستان و استان می تواند مشکلات و چالش های امنیتی و اجتماعی وجود آورد که باید در این رابطه هوشیار باشیم.
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استان هم گفت:طرح مقابله با ورود، اقامت و اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز، در سطح استان بجد پیگیری و اجرا می شود.
دهرویه اظهار داشت:کلیه اعضای کمیسیون و دستگاه‌های مرتبط با مدنظر قرار دادن ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ناشی از حضور اتباع، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:اعضاء ستاد ساماندهی و کنترل اتباع خارجی و غیر مجاز بصورت ماهیانه گشت بازدیدی در سطح شهرستان داشته و گزارشات را به استان ارسال نمایند.

جلسه کمیسیون امور اتباع و مهاجرین خارجی کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 56662