عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

مسئولان ادارات و نهادهای گنبدکاووس در سومین روز بزرگداشت دهه مبارک فجر و جهلمین سال پیروزی انقلاب ، با حضور بر سر مزار یک شهید گمنام ، با آرمانهای شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.
در این مراسم معنوی که روز یکشنبه درمدرسه علمیه منتظریه شهر گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان درسخنانی، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را از بهترین امور در زندگی امروز دانست.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان والامقام به عزت و بزرگی رسیده که باید قدردان شهیدان و خانواده های معمظ آنان باشیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با قدردانی از ادارات و نهادهای این شهرستان در ارائه گزارش فعالیت ها به مردم، از برخی مدیران نیز که هنوز این گزارش را به مردم اطلاع رسانی نکردند ابراز گله مندی کرد.
عبدالقدیر کریمی گفت: انقلاب اسلامی در 40 سال عمر با برکت خود خدمات زیادی در اقصی نقاط کشور و این شهرستان انجام داده می مدیران موظف به تشریح این خدمات برای مردم هستند.
وی افزود: علاوه بر ارائه گزارش عملکرد، مدیران ادارات و نهادها بایستی حضور جدی در همه برنامه های بزرگداشت دهه فجر باشند زیرا حضور در برنامه های این ایام یک تکلیف قانونی و شرعی است.
حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی مدیر حوزه علمیه منتظریه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک دهه فجر، انقلاب اسلامی را انقلاب الهی دانست و گفت: برای پیروزی انقلاب، دل امام راحل و مردم به سمت خدا معطوف شده بود و امروز بر همه مسئولان لازم است تا در جهت رضای خدا به مردم خدمت نمایند.

مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

 

مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

 

مسئولان گنبدی با شهدا تجدید میثاق کردند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 570
  • کد خبر : 56955