عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

در ششمین روز از دهه مبارک فجر صورت پذیرفت:

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری: آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول با حضور چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، هدایتی کتولی فرماندار، مهدی نژاد امام جمعه علی آبادکتول، قره خانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، تجری مدیرکل پدافند غیرعامل و دهرویه مدیرکل اتباع استانداری، شیرنگی معاون سیاسی و کوهستانی معاون عمرانی فرمانداری، تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، اعضای شورای اداری، علما و روحانیون و خانواده معظم شهدا در محل سالن اجتماعات اداره راهداری برگزار گردید.

 

فرماندار در این آئین با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران موهبت الهی است که متعلق به همه ملت است.

وی ادامه داد: در چهل سال اخیر با همه دشمنی های جبهه استکبار با هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و با هوشیاری مردم، اکنون انقلاب اسلامی در اوج عزت و احترام قرار دارد.

وی افزود: در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، صنعتی، تولید علم، بهداشت و درمان، کشاورزی و بسیاری از حوزه های دیگر به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته ایم و در مسیر توسعه و اشتغال اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

فرماندار در ادامه به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر اشاره و خاطرنشان نمود: دهه فجر از این منظر که موجب تقویت باورها، ارزشهای دینی و درمان آسیب هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند تولدی دیگر است و از منظری دیگر فرصتی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات انقلاب را برای مردم منعکس نمائیم.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر کمبودهایی نیز در جامعه وجود دارد اما آنچه در این باره اهمیت دارد این است که دولتمردان با تمام وجود و با همه تلاش در پی رفع موانع و نواقص و فراهم نمودن رضایت مندی برای مردم شریف ایران اسلامی می باشند.

فرماندار سپس به گزارش پروژه های دهه مبارک فجر اشاره و افزود: بیش از از 620 برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.

فرماندار ادامه داد؛ تعداد 469 پروژه عمرانی و طرح های تولیدی در ایام اله دهه مبارک فجر با اعتباری به مبلغ 814837 میلیارد ریال برابر با هشتاد و یک میلیارد و چهارصد و هشتاد سه میلیون و هفتصد هزار تومان و قابلیت اشتغالزایی 508 نفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد 430 پروژه عمرانی و طرح تولیدی با اعتبار 587087 میلیارد ریال با تعداد 38896 خانوار بهره مند و قابلیت اشتغالزایی 480 نفر افتتاح و مورد بهره قرار می گیرند و تعداد 39 پروژه و طرح تولیدی با اعتبار 227750 میلیارد ریال کلنگ زنی می گردد.

وی خاطرنشان نمود: در مجموع رشد جذب اعتبارات در شهرستان علی آبادکتول نسبت به سال قبل سیر صعودی بیست درصدی داشته است.

فرماندار سپس با تقدیر از تلاشهای قابل توجه دکتر هاشمی استاندار گلستان در تسریع مسیر توسعه و پیشرفت استان گلستان از همه مسئولین استانی و شهرستانی از جمله آیت الله حسینی شاهرودی نماینده استان گلستان مجلس خبرگان رهبری، مهدی نژاد امام جمعه شهرستان علی آبادکتول، قره خانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران دستگاههای اجرایی که در مسیر توسعه شهرستان علی آبادکتول با فرمانداری همکاری دارند تقدیر و تشکر نمود.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی از آحاد مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان علی آبادکتول جهت حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 

در این آئین چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: تدبیر امام خمینی و حضور جوانان انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی با معرفی شهرستان علی آبادکتول به عنوان مهد انقلابیون قبل از انقلاب افزود: علی آبادکتول مهد انقلابیون قبل از انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی نابرابر قرار داریم و بزودی با تلاش قوا و تدابیر مقام معظم رهبری شرایط بسیار بهتر خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در پایان افزود: در آستانه راهپیمایی 22 بهمن برخی کشورها با هدف معین به دنبال برپایی کنفراس ضد ایرانی در لهستان می باشند لذا در این شرایط و فارغ از اختلافات سلیقه ای و جناحی همه باید در 22 بهمن حضور حماسی داشته باشیم.

سپس قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی برگرفته از جان فشانی شهداست.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر اوپک با وجود همه تلاشهای دولت آمریکا جهت کاهش سهمیه تولید نفت؛ مسئولین ایران اسلامی در مذاکرات اوپک با عزت و با صلابت از حق ملت ایران دفاع کردند و موفق بودند.

قره خانی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان پیگیری های خوبی از طریق بنیاد مستضعفان جهت احداث مرکز جامع سلامت شهر فاضل آباد، احداث تالار فرهنگی در شهرستان، مساعدت سه میلیارد تومانی جهت مراکز فرهنگی و مذهبی، موافقت احداث چند مجموعه ورزشی، اختصاص ده میلیارد تومان به منظور بازسازی بیمارستان سابق جهت استفاده بیماران خاص، طرح توسعه بیمارستان جدید انجام شده است.

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

 

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

 

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

 

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

 

برگزاری آئین باشکوه افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و تولیدی شهرستان علی آبادکتول

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .