عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار شهرستان علی آبادکتول از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

با صدور پیامی صورت گرفت:

دعوت فرماندار شهرستان علی آبادکتول از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت فرماندار شهرستان علی آبادکتول از مردم جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول طی پیامی از آحاد مردم قدرشناس شهرستان علی آبادکتول جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آبادکتول متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
طلیعه ورود باعظمت و باشکوه انقلاب اسلامی به دهه پنجم با ایام شهادت دخت مکرم پیامبر اسلام(ص) "حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها" مصادف شده است. انقلابی که با همدلی و اتحاد در سایه رهنمودهای همیشگی حضرت امام خمینی (ره) به انجام رسید و بعد از آن با خردمندی مقام معظم رهبری ادامه یافت و در طول چهل سال عمر بابرکت خود همواره از پیچ های سخت و تاریخی با مقاومت و ایستادگی عبور کرده است.
در این شرایط حساس بار دیگر استکبار جهانی با ایجاد یک جنگ اقتصادی نابرابر به دنبال بروز یاس و نااُمیدی در جامعه فهیم ایران اسلامی هستند که یقیناً بصیرت و هوشیاری ملت قدرشناس ایران اسلامی نقشه های شوم آنها را برملا خواهد کرد.
اینک و در چهل سالگی انقلاب اسلامی؛ دهه فجر تولدی دیگری جهت تقویت باورها، ارزشهای دینی و حفظ دستاوردهای انقلاب و فرصتی برای تجدید بیعت با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
بدینوسیله از آحاد مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان علی آبادکتول دعوت می نمایم با حضور حماسی خود باردیگر ضمن ناامید کردن دشمن؛ مستحکم تر از سالهای گذشته اتحاد، همبستگی و علاقمندی خود را به انقلاب اسلامی نشان دهند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .