عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرایط ایجاد دانشکده پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان در گنبدکاووس فراهم شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

شرایط ایجاد دانشکده پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان در گنبدکاووس فراهم شد

شرایط ایجاد دانشکده پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان در گنبدکاووس فراهم شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در ادامه پیگیری های مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری و تاکید و پیگیری ویژه استاندار محترم ، امام جمعه و نماینده محترم شهرستان و با دستور مستقیم  وزیر بهداشت و درمان شرایط راه اندازی دانشکده پزشکی در گنبد فراهم شد.

عبدالقدیر کریمی در مصلی امام جعفر صادق ( ع)  این شهرستان اظهارداشت: در 13 بهمن همزمان با مراسم افتتاحیه متمرکزپروژه های اقتصادی و عمرانی شهرستان با حضور استاندار ،پیگیر ایجاد دانشکده پزشکی و پیراپزشکی شدیم که استاندار طی تماس تلفنی با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت پیگیر این موضوع شدند.
وی افزود: در ادامه رایزنی های انجام شده و طی مکاتبه مشترک استاندار و طیار نماینده گنبد کاووس و دکتر نمکی دستور موافقت برای ایجاد دانشکده پزشکی در گنبدکاووس را به معاونت مرتبط خود جناب آقای دکتر لاریجانی دادند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: امید داریم در آینده نه چندان دور در شهرستان گنبدکاووس شاهد راه اندازی دانشکده پزشکی و پیراپزشکی که از مطالبات چندین ساله مردم است باشیم.
وی ادامه داد: دشمنان با عناد و شیطنتی که دارند شرایط سختی را برای ایران اسلامی به وجود آوردند تا بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند.
وی ادامه داد: مردم بار دیگر با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت می کنند که برای صیانت از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند و از فرمایشات مقام معظم رهبری تمکین کرده و از آرمان های انقلاب حمایت می کنند.
کریمی گفت: مراسم راهپیمایی امسال از ساعت 10 صبح از مسجد قائمیه آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت و سخنران روز 22 بهمن در گنبدکاووس دبیر مجمع جهانی اهل بیت و سفیر سابق ایران در سوریه است.
وی یادآور شد: به رغم تمام مشکلات و تحریم های موجود اقتصادی در کشور و شهرستان توانستیم در ایام دهه فجر 402 پروژه با اعتبار یکهزارو 170 میلیارد تومان را کلنگ زنی و افتتاح کنیم که از این تعداد 239 پروژه عمرانی با اعتبار 320 میلیارد تومان و 163 پروژه اقتصادی با اعتبار 850 تومان بود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این پروژه ها 3 هزارو 163 نفر را اشتغالزایی کرد که 53 درصد اشتغال استان به تنهایی توسط گنبدکاووس محقق شد و 47 درصد مابقی توسط 13 شهرستان استان فراهم شد.
وی افزود: 60 درصد پروژه های عمرانی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس کلنگ زنی و یا افتتاح شده است که این رقم بی نظیر و چشمگیر بوده و نشان از ظرفیت های فراوان شهرستان است.
کریمی بیان داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور برای پروژه های شهرستان مبلغ 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در توسعه و پیشرفت شهرستان بسیار تاثیرگذار است.

شرایط ایجاد دانشکده پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان در گنبدکاووس فراهم شد

 

شرایط ایجاد دانشکده پزشکی توسط وزارت بهداشت و درمان در گنبدکاووس فراهم شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 305
  • کد خبر : 57336