عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و برخی از روسای ادارات شهرستانی؛

اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان آزادشهر برگزار شد

اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار شهرستان آزادشهر در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر بیان داشت: با برنامه ریزی انجام شده کمیته بزرگداشت چله انقلاب برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در شهرستان آزادشهر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ اختتامیه مسابقات فوتسال جام فجر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش، حسن قدیمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزشکاران در محل سالن ورزشی کارگران روستای فاضل آباد برگزار شد.
لازم به ذکر است کمیته کارگری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته فوتسال و والیبال نمود. در رشته فوتسال ۴ تیم انجمن صنفی کارگران ساختمانی، آموزش و پرورش، معدن زمستان یورت و شرکت پخش میهن شرکت داشتند که تیمهای انجمن صنفی کارگران ساختمانی به مقام اول و آموزش و پرورش به مقام دوم دست یافتند.
همچنین در رشته والیبال ۴ تیم تامین اجتماعی، معدن زمستان یورت، اداره پست و شهرداری نگین شهر حضور داشتند که تیمهای تامین اجتماعی به مقام اول و معدن زمستان یورت به مقام دوم دست یافتند.
در آیین اختتامیه این بازی ها به تیمهای اول و دوم هر رشته لوح تقدیر از سوی فرماندار شهرستان آزادشهر و جوائزی که از سوی این کمیته در نظر گرفته شده بود، توسط فرماندار و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و مسول بسیج ادارات شهرستان اهدا گردید.
 
 

اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 466
  • کد خبر : 57440