عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر میزبان مسابقات استانی و ملی خواهد شد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

شهرستان آزادشهر میزبان مسابقات استانی و ملی خواهد شد

شهرستان آزادشهر میزبان مسابقات استانی و ملی خواهد شد

فرماندار شهرستان ازادشهر در دیدار جمعی از مربیان ورزشی شهرستان گفت: با رایزنی های انجام شده و اعلام امادگی شهرستان، در آینده نزدیک میزبان مسابقات ملی و استانی خواهیم بود. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جمعی از مربیان ورزشی به همراه ورزشکاران خود با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار و غلامرضا خداوردی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیدار و در ارتباط با مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان گفتگو کردند.
حسینی فرماندار در این دیدار بعد از شنیدن صحبت های مربیان گفت ؛ مربیان قشر زحمت کش بی منت هستند که با تمام توان برای اعتلای ورزش شهرستان تلاش می کنند. وی گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده تمام سالن های سطح شهر را مورد بازبینی مجدد قرار خواهیم داد.
حسینی فرماندار در ادامه خاطر نشان کرد: گاز کشی سالن انقلاب تا ۱۰ روز آینده توسط پیمانکار نهایی خواهد شد و لوازم ابتدایی باشگاها در سالن ها نصب خواهد شد.
رییس شورای اداری شهرستان آزادشهر در ادامه بیان کرد: در بحث نظافت و حفاظت نگهبان و دوربین مداربسته توسط اداره ورزش انجام خواهد شد.
حسینی فرماندار تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده با مدیرکل ورزش و جوانان استان و آمادگی زیرساخت های موجود در شهرستان به زودی میزبان چندین مسابقه در سطح ملی و استانی خواهد شد.
فرماندار از انتخاب مشاور امور ورزش فرماندار خبر داد و افزود: پیگیرهای مستمر و ارتباط توسط مشاور ورزش فرماندار از امروز با مربیان صورت خواهد گرفت.
 
 

شهرستان آزادشهر میزبان مسابقات استانی و ملی خواهد شد

 

شهرستان آزادشهر میزبان مسابقات استانی و ملی خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 346
  • کد خبر : 57855