عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » متکدیان سطح شهر آزادشهر جمع آوری و ساماندهی می شوند

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان آزادشهر؛

متکدیان سطح شهر آزادشهر جمع آوری و ساماندهی می شوند

متکدیان سطح شهر آزادشهر جمع آوری و ساماندهی می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر در جلسه ساماندهی متکدیان سطح شهر گفت: با توجه به شروع سال نو و به منظور زیبا سازی سیما و منظر شهری با همکاری شهرداری آزادشهر، اداره بهزیستی و کمپ های ترک اعتیاد، متکدیان سطح شهر جمع آوری و ساماندهی می شوند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز سه شنبه 14 اسفندماه ، جلسه ای به منظور ساماندهی متکدیان سطح شهر آزادشهر با حضور "حسین لاری کمان" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، منصوری شهردار آزادشهر و برخی از روسای ادارات مرتبط در محل دفتر کار شهردار آزادشهر برگزار شد.

لاری کمان در این جلسه ضمن حساس شمرئن موضوع سامندهی متکدیان گفت: با توجه به شروع سال نو و میزبانی از مسافران و گردشگران وجود تعداد زیادی متکدی در ورودی شهر، پلیس راه، داروخانه ها و چهارراه ها زیبنده شهر آزادشهر نیست و باید با یک برنامه ریزی منسجم و با در نظر گرفتن همه جوانب کار این مهم به سرانجام مطلوب برسد.

وی خطاب به رییس اداره بهزیستی تصریح کرد: اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی از قبل از شروع تعطیلات به صورت شبانه روزی فعال و در این زمینه با همکاری شهرداری و کمپ های ترک اعتیاد نسبت به معتادین متجاهر سطح شهر هم اقدام لازم را انجام دهد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 423
  • کد خبر : 58364