عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 60 درصد اعتبارات بخش خصوصی و دولتی استان گلستان در گنبدکاووس انجام شده است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

60 درصد اعتبارات بخش خصوصی و دولتی استان گلستان در گنبدکاووس انجام شده است

60 درصد اعتبارات بخش خصوصی و دولتی استان گلستان در گنبدکاووس انجام شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:از مجموع 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان گلستان،مبلغ یکهزارو 170 میلیارد تومان متعلق به شهرستان گنبدکاووس و مابقی آن در 13 شهرستان های دیگر استان اتفاق افتاده است.
عبدالقدیر کریمی در دیداربا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکارانشان اظهارداشت: حمایت و همکاری فرمانداری ویژه و مدیران دستگاه های اجرایی در رعایت آداب و پروتکل در برخورد با سرمایه گذاران بخش خصوصی سبب شده تا  این سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان جذب شوند .
وی افزود: با توجه به محدودیت ها و مشکلاتی که در کشور در حوزه اقتصادی وجود دارد, شهرستان گنبدکاووس توانسته با فراهم کردن مطلوب برای سرمایه گذاران, سرمایه بیشتری را در شهرستان جذب کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به امنیت پایدار در شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:گنبدکاووس به دلایل مختلف یکی از شهرستان های خاص کشور محسوب می شود ولی خوشبختانه به رغم همه نگرانی هایی که وجود داشته و دارد, این شهرستان در دی و بهمن سال گذشته و سال 97 کوچکترین مشکل و حاشیه ای نداشته و این به سبب همدلی و همراهی ائمه جمعه شیعه و سنی،نهادهای مذهبی و مدیران دستگاه های اداری با یکدیگر است.
وی درباره روز شهید و فعالیت های بنیاد شهید در گنبدکاووس خاطرنشان کرد:بنیاد شهید شهرستان نقش و تاثیرگذاری خوبی در معادلات شهری داشته و با تغییر مدیریتی جدید در استان گلستان امیدواریم که شرایط و برنامه های این نهاد بهتر و جامع تر شود.
کریمی گفت:اجرای برنامه هایی مانند تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا،برگزاری یادواره ها و دیگر برنامه ها در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده آنها بسیار تاثیرگذار است.
محمود تمرتاش, رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس اظهارداشت:از سال 90 ,روز تاسیس بنیاد شهید به دستور رهبر معظم انقلاب به روز شهید تغییر یافت و از 18 تا 22 اسفند ماه هفته شهید نامگذاری شد.
وی افزود: زنگ شهید در مدارس،دیدار با ائمه جمعه شیعه و سنی, دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا گمنام از جمله برنامه های این هفته است.

 

60 درصد اعتبارات بخش خصوصی و دولتی استان گلستان در گنبدکاووس انجام شده است

 

60 درصد اعتبارات بخش خصوصی و دولتی استان گلستان در گنبدکاووس انجام شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 420
  • کد خبر : 58676