عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهر گنبدکاووس تا چند روز آینده پاکسازی می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

شهر گنبدکاووس تا چند روز آینده پاکسازی می شود

شهر گنبدکاووس تا چند روز آینده پاکسازی می شود

معاون استاندار و فرماندار گنبدکاووس گفت: بعد از سیلاب گنبدکاووس اولویت اصلی ستاد مدیریت بحران پاکسازی و رفع آبگرفتگی و گل و لای ناشی از سیل بود که تا چند روز آینده به کلی رفع می شود.
عبدالقدیر کریمی در دیدار با آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اظهارداشت:مردم خوب شهرستان در حادثه سیل از خود صبر و بردباری نشان دادند و در این چند روز همراه مسئولان در پاکسازی شهر کمک های موثری انجام دادند.
وی افزود: بعد از سیلاب رفع آبگرفتگی معابر شهری و منازل مسکونی از اولویت ستاد مدیریت بحران بود که تا چند روز آینده به اتمام می رسد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: در این سیل بسیاری از منازل مسکونی، واحدهای تجاری و مهمتر اینکه لوازم منزل مردم دچار خسارت و آسیب شده است و تلاش می کنیم تا از اعتبارات استانی و ملی برای جبران خسارت های وارده اقدام کنیم.
وی یادآور شد: از مردم خوب استان و کشور نیز می خواهیم تا حد امکان در تهیه اقلام مورد نیاز لوازم منزل و مصالح ساختمانی مردم سیل زده را کمک نمایند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد،امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به وحدت و اتحاد مثال زدنی مردم گنبدکاووس اظهارداشت:اتحاد و وحدت خوبی بین مردم و مسئولان در امدادرسانی به مردم سیل زده گنبدکاووس مشاهده شد.
وی افزود: وحدت و وفاق بین مردم گنبدکاووس از دیرباز زبانزد خاص و عام بود و مردم در سیل اخیر یک بار دیگر وحدت و اتحاد خود را در امدادرسانی به نمایش گذاشتند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به اینکه بیشتر مردم سیل زده از برادران ترکمن بودند،گفت: مردم خوب شیعه در زمان سیل به کمک مردم ترکمن و اهل سنت آمده و به برداران خود کمک و امدادرسانی کردند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 545
  • کد خبر : 59258