عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی

پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم‏
"‌‏وَ نُریدْ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الاَْرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّةً‏ ‌‏وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ‌‎"
ملت بزرگ ایران در دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸ با تبلور و تجلی اراده تزلزل ناپذیر خود سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را رقم زد.
این روز تاریخی سالروز استقرار و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی را ثبت کرد.
ملت رشیدی که با خون جوانان خود نهال انقلاب را به ثمر نشاند و اینک در پنجمین دهه عمر بابرکت خود در اوج استقلال قرار دارد.
اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه هفتمین اخترتابناک سپهر ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) و با گرامیداشت سالروز فرارسیدن دوازدهم فروردین روز "جمهوری اسلامی" امید آن دارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال "رونق تولید" نام گرفته است فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در تحقق شعار سال قرار گیرد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .