عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتش به معنای واقعی در کنار دولت و مردم است

فرماندار شهرستان آق قلا در دیدار با فرمانده کل ارتش:

ارتش به معنای واقعی در کنار دولت و مردم است

ارتش به معنای واقعی در کنار دولت و مردم است

‹‹امانگلدی ضمیر››گفت:ارتش به معنای واقعی در کنار دولت و مردم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬صبح امروز دوشنبه ۱۲ فروردین ماه٬‹‹امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی››فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان آق قلا حضور یافت و مورد استقبال‹‹امانگلدی ضمیر››فرماندار قرار گرفت.

در این بازدید که‹‹امیر دریادار حسین خانزادی››فرمانده نیروی دریایی ارتش و ‹‹امیر محمد غفاری››فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۳۰ پیاده گرگان٬وی را همراهی می کردند٬فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا به تشریح آخرین اقدامات در خصوص وضعیت خروج آب و امدادرسانی به سیل زدگان را پرداخت.

‹‹امانگلدی ضمیر››ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی غیور مردان و دلاوران ارتش در نخستین ساعات وقوع سیلاب در شهرستان آق قلا٬افزود:حضور ارتشیان در امدادرسانی به سیل زدگان شهرستان آق قلا بیانگر این است که ارتش به معنای واقعی همواره در کنار دولت و مردم است.

فرماندار شهرستان آق قلا از عملیات اجرایی هدایت آب به دشت محدوده روستای قرنجیک پورامان و کاهش ورودی سیلاب به محلات حکیم آباد و کل آباد شهر آق قلا خبر داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا از آمادگی کامل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در بارندگی های آتی خبر داد و گفت:دریچه های آر ۴ و آر ۶ در مخزن سد وشمگیر لایروبی و بازگشائی شده است و همچنین شکاف هایی در مسیر گرگانرود قبل از سد وشمگیر ایجاد شده است تا ورودی آب به سد و شهر آق قلا کاهش یابد.

ارتش به معنای واقعی در کنار دولت و مردم است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 452
  • کد خبر : 59465