عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد

صبح امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان:

مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد

مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد

مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬صبح امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه٬‹‹آیت الله علیرضا اعرافی››مدیر حوزه های عملیه کشور با حضور در دفتر نماینده عالی دولت با ‹‹امانگلدی ضمیر››فرماندار دیدار کرد و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان٬آخرین وضعیت خروج آب و امداد رسانی به سیل زدگان منطقه را تشریح کرد.

امانگلدی ضمیر در این نشست ضمن قدردانی از حضور این مقام مسئول و هیات همراه در شهرستان٬برکت حضور معنوی این بزرگواران را به فال نیک گرفت و به تشریح اقدامات دستگاههای اجرایی ستاد مدیریت بحران در کاهش سیلاب اخیر پرداخت.

فرماندار شهرستان آق قلا از فروکش کردن آب در سطح شهر خبر داد و افزود:با اقدامات ستاد مدیریت بحران تا چند روز آینده٬سیلاب از شهر آق قلا خارج خواهد شد و بلافاصله روند بازسازی را آعغاز خواهیم کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلاضمن قدردانی از عنایت ویژه مقام معظم رهبری به سیل زدگان منطقه ٬گفت: ۴ هزار پک لوازم خانگی توسط دفتر مقام معظم رهبری تهیه شده است که پس از فروکش کردن آب و با هماهنگی استانداری به خانواده‌هایی که وسایل زندگی آنها در این سیل از بین رفته است تعلق خواهد گرفت،همچنین از طرف رهبر انقلاب ۴ هزار راس دام نیز به عنوان هدیه به مردم خسارت دیده داده خواهد شد.

‹‹ضمیر››ضمن قدردانی از صبوری و همدلی مردم در سیل اخیر٬در خاتمه سخنان تصریح کرد:تلاش مجموعه دستگاههای اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران و همچنین اقدامات جهادی نیروهای نظامی٬امنیتی و انتظامی خروج سیلاب از منطقه است و صبوری و تعامل مردم با مسئولین این تلاش را دوچندان کرده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد

 

مدیر حوزه های علمیه کشور با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 408
  • کد خبر : 59527