عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عزت و اقتدار ایران اسلامی٬مرهون خون پاک شهدا است

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پدر‹‹شهیدان حبیب لی››شهر آق قلا:

عزت و اقتدار ایران اسلامی٬مرهون خون پاک شهدا است

عزت و اقتدار ایران اسلامی٬مرهون خون پاک شهدا است

‹‹دکتر سلطانی فر››گفت:عزت و اقتدار ایران اسلامی٬مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹مسعود سلطانی فر››در برنامه های بازدید یکروزه از مناطق سیل زده شهرستان٬با پدر شهیدان‹‹حبیب لی››دیدار کرد و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام نمود.

‹‹‹‹مسعود سلطانی فر››در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت والده شهیدان‹‹حبیب لی››٬افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت:بی تردید روحیه ایثار،شهادت،ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران،پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به صبر و استقامت والدین شهیدان،در ادامه بیان کرد:اگر تربیت صحیح خانواده های شهداء و خصوصا پدران و مادران آن ها نبود چه بسا شهدای گرانقدر مسیر دیگری را غیر از شهادت انتخاب می کردند و سعادت دنیای آخرت نصیبشان نمی شد.

‹دکتر سلطانی فر››تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری مبنی بر ضرورت تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود:مسئولین دستگاههای اجرایی دیدار با خانواده معظم شهداء و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می‌دانند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 462
  • کد خبر : 59949