عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تحقق بیش از 100 درصدی اشتغال در شهرستان آزادشهر

فرماندار در دیدار جمعی از مدیران کل استان؛

تحقق بیش از 100 درصدی اشتغال در شهرستان آزادشهر

تحقق بیش از 100 درصدی اشتغال در شهرستان آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار جمعی از مدیران کل استان گفت: بیش ار 100 درصد تحقق اشتغال در سال 97 در شهرستان آزادشهر داشته ایم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز یکشنبه 25 فرئردین ماه ، "سید خالق سجادی" مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و "محمد دودانگی" مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان گلستان با حضور در فرمانداری شهرستان آزادشهر با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و گفتگو کردند.
حسینی فرماندار ضمن تشکر از حضور مدیران کل استان گفت: شهرستان آزادشهر با سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد تومانی جهش بزرگ در راه توسعه خواهد داشت.
وی افزود: برخی از طرح های سرمایه گذاری در پیچ و خم اداری دچار اطاله می شود که نیاز است با حمایت دکتر دودانگی و نظارت مهندس سجادی در اجرایی شدن این طرح ها تسریع انجام شود.
فرماندار ضمن تشکر از استقبال سرمایه گذاران بیان داشت: شهرستان آزادشهر فرش قرمز برای همه سرمایه گذارانی که نظر به سرمایه گذاری در این شهر دارند را پهن و همه امورات اداری آنها را به شخصه پیگیر خواهم کرد.
در ادامه سجادی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در شهرستان آزادشهر گفت: با پایش انجام شده تحقق بیش از 100 درصدی اشتغال در شهرستان آزادشهر کاملا قانونی و درست بوده و امیدوارم این روند در سال جدید هم ادامه داشته باشد.
سپس دودانگی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان قول مساعد داد نهایت همکاری در راستای اجرایی کردن طرح های سرمایه گذاری در شهرستان آزادشهر را داشته باشد.

تحقق بیش از 100 درصدی اشتغال در شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 327
  • کد خبر : 60031