عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از آزمایشگاه سنجش سلامت آب شهری


بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از آزمایشگاه سنجش سلامت آب شهری

فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از آزمایشگاه سنجش سلامت آب شهری گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی از نیازمندی های به حق مردم شهرستان آزادشهر می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و پژوهش بخشدار مرکزی با حضور در اداره آب و فاضلاب شهری از آزمایشگاه سنجش سلامت آب شهری آزادشهر بازدید نمود.

وی در این بازدید ضمن تشکر از کارکنان پرتلاش اداره آبفا ، تامین آب شرب سالم و بهداشتی را از اهم وظایف دولت در خدمت به شهروندان دانست و تصریح کرد: در این مسیر هر نوع اقدام و عملی که لازم باشد مجموعه دولت در شهرستان و اداره آبفا موظف به انجام آن می باشد.

فرماندار در ادامه گفت: امکانات خوبی در این آزمایشگاه مهیا شده است و سعی کنید با کمترین خطای ممکن به میزان دقیق مقدار کلر مورد نیاز و دیگر افزودنی های مجاز و غیرمجاز آب را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

یحیی طالبی رییس اداره آب و فاضلاب شهری آزادشهر در این بازدید ضمن تشکر از حضور و حساسیت های فرماندار و هیات همراه گزارشی از اقدامات و فعالیت های اداره آبفا در راستای تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی به مردم شریف شهر آزادشهر ارائه نمود.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 360
  • کد خبر : 60061