عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بارش و سیل اخیر شهرستان بندرگز 431 میلیارد ریال خسارت داشت

فرماندار بندرگز :

بارش و سیل اخیر شهرستان بندرگز 431 میلیارد ریال خسارت داشت

بارش و سیل اخیر شهرستان بندرگز 431 میلیارد ریال خسارت داشت

فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران بندرگز خسارت ناشی از بارش ها و سیل اخیر به زیرساخت های این شهرستان را 431 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود : بارش باران شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها ، راه ها ، ابنیه فنی ، زمین های کشاورزی ، باغ ها ، تاسیسات آب و فاضلاب شهری و روستایی و ساختمان های مسکونی ، دولتی و آموزشی شهرستان خسارت وارد کرد .

وی بیان داشت : 46 میلیارد و 800  میلیون ریال خسارت به بخش ابنیه فنی و راه ها ، 4 میلیارد ریال خسارت به بخش آبفار و 600 میلیون ریال خسارت به بخش آبفای شهرستان وارد شده است.

این مقام مسوول اضافه کرد : در بخش بنیاد مسکن شهرستان نیز به 430 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت و در بخش جهاد کشاورزی 150 میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

احمدی ، میزان خسارت سیل و باران به شهرداری بندرگز را 120 میلیارد ریال ، در بخش شهرداری نوکنده 150 میلیارد ریال ، در بخش ابنیه آموزشی یک میلیارد ریال و خسارت در بخش ابنیه اماکن ورزشی را 5 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی یادآور شد : میزان خسارت ها به اداره کل مدیریت بحران استان ارسال شده که امیدواریم خسارت های وارده جبران شود.

فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد : در پی بارش های اخیر ، با حضور به موقع مسوولان و هم چنین تلاش های اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ، در کمترین ‌زمان‌ ممکن خدمات مطلوب ارائه شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 459
  • کد خبر : 60091