عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد

پیرو هشدارهای هواشناسی در خصوص آبگرفتگی و سیلاب:

دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد

دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد

دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد.

عصر امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه٬پیرو اخطاریه و هشدارهای هواشناسی در خصوص آبگرفتگی و سیلاب٬دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا به ریاست‹‹امانگلدی ضمیر››فرماندار و با حضور اعضای شورای تامین٬مدیران ادارات٬نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹امانگلدی ضمیر››در این جلسه ضمن تاکید بر آمادگی دستگاههای اجرایی پیرو اخطاریه هواشناسی در برابر حوادث احتمالی٬گفت:اخطاریه هواشناسی٬بارش باران و وزش باد باعث آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه می شود که باتوجه به بارش ها از ۲ روز آینده احتمال ورود حجم آب حدود ۲۱۰ مترمکعب بر ثانیه به حوزه آبریز گرگان رود پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:از این مقدار حجم ورودی آب مقداری از کاسه سدوشمگیر و مقداری هم از شکاف ها و کانالی که در شمال شرقی شهر به کمربندی آق قلا هدایت خواهد شد که این مقدار هدایت شده ۴۵ الی ۵۰ مترمکعب بر ثانیه خواهد بود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا در خاتمه تصریح کرد:اگر میزان بارش باران و طغیان از مقدار پیش بینی شده بیشتر نباشد احتمال ورود آب به محله های شهری خیلی کم است ولی با توجه به میزان بارندگی در شهرستان آق قلا٬آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد

 

دهمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 404
  • کد خبر : 60420