عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ستاد فرماندهی رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

ستاد فرماندهی رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

ستاد فرماندهی رونق تولید در گنبدکاووس تشکیل می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان،تا هفته آینده اتاق فکر و ستاد فرماندهی رونق تولید تشکیل می شود.
عبدالقدیر کریمی در دیداربا کارگران،کارفرمایان و کارمندان اداره تعاون کار اظهارداشت: انتخاب شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال،انتخاب هوشمندانه بود. شهرستان گنبدکاووس با تمام ظرفیت و توان برای تحقق این شعار تلاش می کند. ستاد فرماندهی و اتاق فکر رونق تولید از هفته آینده برای تحقق این شعار تشکیل می شود.
وی افزود: در 15 ماهه گذشته شهرستان گنبدکاووس توانسته با ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی،یکهزارو 170 میلیارد تومان سرمایه گذاری این بخش را فراهم کند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: این سرمایه گذاری در استان و کشور بی نظیر است. عددی که در گنبدکاووس سرمایه گذاری شده با سرمایه گذاری 9 استان کشور برابری میکند.
وی ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت ما در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی، اتحاد، همدلی و انسجام بین بزرگان شهر از جمله ائمه جمعه،مدیران دستگاه های اجرایی و معتمدین است.
کریمی گفت: در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 20 برابر افزایش اشتغالزایی داشتیم که به دلیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان است. تعداد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 13 برابر افزایش داشته است.
وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: این سیل سبب شد تا خسارت های فراوانی به منازل مسکونی و واحدهای تجاری،زیرساخت های روستایی و غیره وارد شود. سیل در گنبدکاووس براساس برآورد انجام شده تا روز گذشته 739 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است. 54 هزار هکتار اراضی کشاورزی در این حادثه طبیعی خسارت دید


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 60556