عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

مراسم بزرگداشت آغاز هفته معلم با نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس با حضور امام جمعه، معاون استانداروفرماندارویژه، نماینده مردم این شهرستان و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.
در این مراسم که روز چهارشنبه به صورت متمرکز در دبستان دخترانه غیر دولتی 'مهر' گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم، گفت: معلم قشر زحمتکش، پرتلاش و مایه افتخار جامعه است.
مهندس عبدالقدیر کریمی با قدردانی از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش گنبدکاووس برای ارتقای شاخص های نظام تعلیم و تربیت، افزود: معلمان و دانش آموزان این شهرستان در حوزه آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی افتخارات زیادی درسطح ملی و استانی کسب کرده اند.
وی باتاکید برضرورت همکاری همه ادارات و نهادها با آموزش و پرورش، اضافه کرد: این نهاد از نهادهای زیربنایی و مهم در توسعه جامعه است که این نقش را با آموزش و تربیت اسلامی دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، به خوبی انجام می دهد.
کریمی، توجه به حوزه آسیب های اجتماعی و تلاش برای پیشگیری و کاهش آن از سوی نهادهای فرهنگی بویژه آموزش و پرورش و دانشگاه ها را مهم دانست و تصریح کرد: کاهش آسیب ها از مطالبات و دغدغه مهم خانواده ها است.
کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک روز معلم، غبار روبی گلزار شهیدان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگی، دیدار معلمان نمونه با فرماندار و ائمه جمعه، دیدار مسئولان و مدیران مدارس با معلمان و دانش آموزان آسیب دیده در جریان سیل و تجلیل از معلمان و دانش آموزان ایثارگر در سیل اوائل امسال را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده هفته معلم امسال در این شهرستان اعلام کرد

زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

 

زنگ سپاس معلم در مدارس گنبدکاووس نواخته شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 609
  • کد خبر : 60684