عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقرار میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مدیرو معانین آموزش و پرورش؛

استقرار میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان آزادشهر

استقرار میزخدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان آزادشهر

ظهر امروز جمعه 13 اردیبهشت ماه، به مناسبه هفته گرامیداشت مقام معلم ، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری به همراه مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش با حضور در مصلی آزادشهر ضمن اقامه نماز در کنار نمازگزاران با برپایی میزخدمت به صورت مستقیم و رودررو مسائل و مشکلات نمازگزاران را بررسی نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ لاری کمان معاون فرماندار هدف از استقرار میز خدمت را جوابگویی بی واسطه، مستقیم و سریع به مشکلات مردم ذکر کرد و افزود: یکی از ابتکارات جالب در شهرستان آزادشهر که با محوریت فرماندار محترم و معاونین و دستگاه های اجرایی در حال انجام است حضور در مصلی های نمازجمعه به صورت هر هفته و حضور در یکی از روستاهای بخش های مرکزی و چشمه ساران به صورت هفتگی یک بار و استقرار میزخدمت و بررسی مشکلات و نیازمندی های نمازگزاران محترم می باشد.
حجت الاسلام و المسلمین شهابی امام جمعه آزادشهر هم در این مراسم ضمن عرض تشکر از این اقدامات برای مجموعه دولت در شهرستان آرزوی توفیق خدمت کرد. 
لازم به ذکر است قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در بین خطبه های نمازجمعه گزارشی از فعالیت ها و خدمات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ارائه نمود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 380
  • کد خبر : 60767