عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش گنبدکاووس در ارزیابی های استانی رتبه خوبی دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

آموزش و پرورش گنبدکاووس در ارزیابی های استانی رتبه خوبی دارد

آموزش و پرورش گنبدکاووس در ارزیابی های استانی رتبه خوبی دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: آموزش و پرورش گنبدکاووس در بسیاری از حوزه ها در ارزیابی های استانی رتبه های برتر را دارد.
عبدالقدیر کریمی در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی شهرستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی و شهرستانی در هنرستان شهید باهنر اظهارداشت: آموزش و پرورش گنبدکاووس ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف آموزشی،پرورشی،تربیتی و ورزشی دارد.
وی افزود: با تلاش مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و مساعدت های وزارتخانه،شاخص های آموزشی و پرورشی گنبدکاووس ارتقا یافته است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: با توجه به اینکه 87 هزار نفر از جمعیت شهرستان گنبدکاووس و 15 روستا متاثر از سیل بودند،با مدیریت به موقع و تعامل همه دستگاه های مرتبط ظرف چند روز آثار سیل از شهرستان برطرف شد.
وی ادامه داد: امید داریم در برنامه های آموزش و پرورش نیز با مدیریت صحیح و همکاری همه مدیران و خانواده ها بتوانیم مسائل آموزشی و پرورشی را به نحو احسن اجرا کنیم.
کریمی گفت: امروز با حضور مقامات کشوری و استانی مجتمع آموزشی 24 کلاسه با ظرفیت 800 دانش آموز و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان کلنگ زنی شد. این مجتمع آموزشی در سال 1400 به بهره برداری می رسد.

آموزش و پرورش گنبدکاووس در ارزیابی های استانی رتبه خوبی دارد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 402
  • کد خبر : 60904