عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند

نماینده عالی دولت در شهرستان کلاله:

دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند

دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند

بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در همایش دهیارن شهرستان گفت:دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در همایش دهیاران شهرستان بابیان اینکه دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند، اظهارداشت:
پاسخگو بودن در مقابل نیازها و مطالبات مردم ، توسعه زیرساخت ها و عمران روستا ، تعامل و همکاری بهینه با دستگاههای اجرایی ، از وظایف دهیاران است.
علی اصغر بیانی باشاره به اینکه احساس امنیت از نیازهای اساسی مردم است ، افزود:دهیاران در جهت تامین امنیت و آرامش روستائیان مشارکت و همکاری لازم را با دستگاههای مرتبط داشته باشند.
سرپرست فرمانداری کلاله به پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و اظهارگفت:دهیاران با مدیریت و برنامه ریزی اصولی و کارآمد همچنین با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای توسعه و عمران روستاهای تحت مسئولیت خود تلاش لازم را باید داشته باشند.
بیانی با اشاره به اینکه کلاله از مراکز مهم تولید غلات ، دانه های روغنی و محصولات دامی است ، ادامه داد: برخی روستائیان به منظور کشت دوم پس از برداشت محصول گندم و جو، با به آتش کشیدن بقایای گیاهی و سرایت حریق به سایر مزارع و منابع طبیعی ، هر ساله ضررهای جبران ناپذیری را تحمیل می کنند.
وی از تصویب قانون هوای پاک در مجلس خبر داد و تصریح کرد:بر اساس این قانون به آتش کشیدن بقایای گیاهی مزارع ، پس از برداشت محصول ممنوع بوده و با متخلفانی که بوسیله حریق آسیبهای جبران ناپذیری را به خاک زراعی ، منابع طبیعی و مزارع آماده برداشت محصول وارد می کنند ، برخورد می شود.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کلاله همچنین گفت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته ، چهار اکیپ متشکل از نیروی انتظامی، محیط زیست ، جهادکشاورزی ومدیریت بحران ، به منظور مقابله با هر گونه تخلف و آتش سوزی تشکیل شده و در مناطق مختلف این شهرستان به گشت زنی و نظارت مشغول خواهند شد.
وی از دهیاران این شهرستان خواست ، ضمن اطلاع رسانی پیرامون تصویب قانون هوای پاک و منع آتش زدن بقایای گیاهی مزارع ، با گروههای گشت یاد شده همکاری لازم را داشته باشند .
گفتنی است ,فرماندار کلاله در پایان به سئوالات مطرح شده از سوی چند تن از دهیاران این شهرستان پاسخ داد.

دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند

دهیاران نخستین حلقه اتصال بین مردم و دولت هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 61146