عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیای موقوفات و کسب درآمد پایدار از آنها جدی ترین برنامه مجموعه اوقاف باشد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

احیای موقوفات و کسب درآمد پایدار از آنها جدی ترین برنامه مجموعه اوقاف باشد

حجت الاسلام و المسلمین "روح الله سلیمانی فرد" مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به همراه "نادعلی ساورعلیا" معاون توسعه منابع انسانی اداره کل و حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی موسوی" رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های آزادشهر و رامیان با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار با تشکر از حضور مدیرکل اوقاف استان ، احیای موقوف و کسب درآمد پایدار از آنها را از جدی ترین اقدامات مجموعه اوقاف دانست و افزود: واقف باید نتیجه عمل خود را به عینه ببیند تا هم از کار خود راضی باشد و هم سبب تشویق و افزایش موقوفات در سطح شهرستان و استان باشیم.

وی در ادامه از رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خواستار تشکیل بانک اطلاعاتی موقافات شهرستان برای بهره مندی هرچه بهتر و بیشتر آنها شد.

در ادامه سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن تشکر از مجموعه حمایت های فرماندار آزادشهر خواستار همکاری برخی از ادارات مرتبط با حوزه اوقاف در شهرستان شدند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام موسوی رییس اداره اوقاف شهرستان آزادشهر گزارشی از روند اقدامات و فعالیت ها و موقوفات شهرستان ارائه نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 532
  • کد خبر : 61179