عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل دفترفنی استانداری؛

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال98 به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، اعضای شورای تامین، امام جمعه خواجه نفس و مسئولین دستگاه ها برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یادو خاطره شهدای خدمت شهرستان گفت: حضور و همت مردم در کنار مسئولین و نیروهای مسلح در سیل اخیر ستودنی بوده است.
وی افزود: این حضورها و تلاش های مضاعف باعث کاهش خسارات ناشی از سیل به شهرستان شد.
توماج با اشاره به اینکه اکنون در مرحله بازسازی قرار گرفته ایم، بیان داشت: در مرحله بازسازی هر یک از دستگاه ها باید نهایت همکاری و تلاش خود را داشته باشند تا خسارات وارده به مردم جبران شود.
فرماندار گمیشان یادآور شد: با حضور به موقع و تلاش دستگاه ها در جریان سیل اخیر هیچ گونه قطعی آب، برق، گاز و تلفن در سطح شهرستان وجود نداشته است.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان با تاکید بر داشتن برنامه های جامع و کابردی برای مقابله با سیل خاطر نشان کرد: تهیه طرح جامع سیلاب، لایروبی اصولی گرگان رود و رسیدگی ویژه به پل های سطح شهرستان از اولویت ها باید باشد.
فرماندار گمیشان در پایان بر اعلام اولویت ها توسط دستگاه ها در کمیته برنامه ریزی، برنامه ریزی حوزه های کاری خود و تحقق شعار سال تاکید کرد.
"صادقعلی مقدم" مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: زهکشی های انجام شده و لایروبی کانال ها نقش مهمی را در کاهش خسارات سیل در گمیشان داشته است.
وی افزود: ارتقاء تاب آوری شهرها و روستاها و همچنین ارائه آموزشات لازم باید بعنوان اولویت ها در سطح شهرستان در حوزه مدیریت بحران قرار گیرد.
مقدم اضافه کرد: در سیل گمیشان حضور و تلاش شبانه روزی مردم در کنار دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح ستودنی بوده است.
مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری با بیان اینکه 22اردیبشت ماه اتمام مقابله اعلام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله بازسازی قرار گرفته ایم و استان گیلان بعنوان معین بازسازی شهرستان گمیشان انتخاب شده است.
وی ادامه داد: بازسازی مسیرهای دسترسی سطح شهرستان بعنوان اولویت ها در نظر گرفته شده که این برنامه در حال اجرا می باشد.
مقدم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به خسارات وارده به بخش کشاورزی در سیل اخیر گفت: تاکنون 1819 پرونده کشاورزی خسارت دیده از شهرستان گمیشان به استان جهت پرداخت ارسال شده است.
اعلام برنامه های ویژه سوم خرداد توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و گزارش مسئولین جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر و ستاد بازسازی استان گیلان مستقر در شهرستان از برنامه های دیگر اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال 98 بوده است.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان در سال98برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 400
  • کد خبر : 61206