عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای زکات شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای زکات شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای زکات شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای زکات شهرستان کلاله با حضور امام جمعه,سرپرست فرمانداری کلاله و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری کلاله برگزار گردد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام_جمعه کلاله در این جلسه با بیان این مطلب گفت:زکات بعنوان پشتوانه حاکمیت اسلامی قلمداد می شود.
حجت الاسلام کشیری ادامه داد:حکومت اسلامی از این پشتوانه مالی در جمع آوری نیازمندان جامعه برای یک زندگی آبرومندانه بهره می گیرد.
رئیس شورای زکات شهرستان کلاله تأکید کرد:اولویت اول محل هزینه "زکات" فقرا و نیازمندان می باشد؛ سپس فعالیت های "عمرانی عام المنفعه" در جامعه است.
علی اصغر بیانی سرپرست فرمانداری کلاله در این جلسه اعلام کرد:جمع آوری "پنج میلیارد و سیصد و سی و پنج میلیون تومان" زکات در سال ۹۷ همچنان شهرستان کلاله را در جایگاه نخست استان قرار داده است.
وی ادامه داد:این‌مبلغ نشان دهنده اعتقادات مردم منطقه به انجام واجبات الهی است.
سرپرست فرمانداری کلاله در ادامه با اشاره به محل هزینه زکات، اعلام کرد:بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان از "زکات سال ۹۷" در بخش حمایتی مثل ساخت مسکن محرومین، جهیزیه، درمان، کمک هزینه تحصیلی، آزادی زندانیان غیر عمد و ...هزینه شد.
بیانی ادامه داد:بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان از این زکات در "بخش های عمرانی"؛ مثل مسجد،حوزه های علمیه، مجمع فرهنگی و ... صرف شد.

جلسه شورای زکات شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای زکات شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 364
  • کد خبر : 61271