عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارگاه تولیدی صنایع چوب فجر طاها


بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کارگاه تولیدی صنایع چوب فجر طاها

 

"سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه ملک حسینی معاون فرماندار و عجم رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از کارگاه تولیدی صنایع چوب فجر طاها در روستای فاضل آباد بازدید و از نزدیک با روند انجام کار در واحد تولیدی آشنا شدند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این بازدید ضمن تشکر از صاحبان این واحد تولیدی گفت: در راستای تسهیل و رفع موانع تولید و حمایت از تولید و اشتغال از  واحدهای تولیدی در منطقه بازدید و از نزدیک مشکلات و نیازمندی های آنان را به همراه روسای ادارات مرتبط بررسی خواهیم کرد.
حسینی فرماندار تولیدات این کارگاه تولیدی را بسیار با کیفیت دانست و تصریح کرد: تولید صنایع چوبی مورد نیاز شهرستان و استان از جمله تولید 10 نوع رحل قرآن، 70 نوع تخته برگی، 150 مدل اوردوخوری و ظروف چوبی آشپزخانه از جمله تولیدات بسیار خوب این کارگاه است که برای 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده الست.
فرماندار در پایان افزود: در راستای تولید و اشتغال هر نوع کمک و همکاری که مورد نیاز این واحد تولیدی باشد مجموعه مدیریت شهرستان انجام خواهد داد.
 
در ابتدای این بازدید مدیر کارگاه تولیدی صنایع چوب ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیات همراه درخواست و نیازمندی های خود را بیان نمودند.
 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 415
  • کد خبر : 61514