عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار، بخشداران و شهرداران و اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی؛

برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

فرماندار در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف به همکاری و تعامل لازم در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در شهرستان می باشند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز یکشنبه 5 خردادماه ، دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، بخشداران مرکزی و چشمه ساران، شهرداران، گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن اجتماعات درمانگاه شماره 2 برگزار شد.

حسینی فرماندار در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل گفت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از موضوعات بسیار با اهمیت می باشد که ضروری است روسای ادارات در راستای تحقق برنامه های این طرح همکاری لازم و کامل را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به فصل تابستان و گرما هوا مجموعه شبکه بهداشت و درمان با همکاری شهرداری ها بازرسی های میدانی از سطح بازار را افزایش و با فروشندگانی که واد فاسد شدنی را می فروشند برخورد لازم و قضایی انجام شود.

فرماندار و رییس کارگروه لامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر در پایان از مجموعه تلاش های کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان و اورژانس در ایام سیلاب و رانش های اخیر تشکر و قدردانی نمود.

در ابتدای این جلسه گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان و ابری رییس بیمارستان حضرت معصومه (س) گزارشی از روند اجرایی مصوبات قبلی ارائه نمودند.


برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری دومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 475
  • کد خبر : 61607