عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه حجاب و عفاف در شهرستان آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و سایر اعضای کارگروه؛

برگزاری جلسه کارگروه حجاب و عفاف در شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه کارگروه حجاب و عفاف در شهرستان آزادشهر

لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری د جلسه کارگروه عفاف و حجاب گفت: حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی و این دو عامل باعث سلامت جامعه است و در صورت نبودن این دو موجب بوجود آمدن مشکلات و اثرات مخرب زیادی در جامعه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز چهارشنبه 8 خرداد ماه ، جلسه کارگروه عفاف و حجاب شهرستان آزادشهر با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، کرامتلو کارشناس امور بانوان فرمانداری و کارشناسان و اعضای کارگروه عفاف و حجاب شهرستان در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.

لاری کمان در این جلسه ضمن خوشامدگویی و تسلیت شهادت حضرت علی (ع) گفت : حجاب به معنای پوشش بیرونی و عفاف به معنای پوشش درونی و این دو عامل باعث سلامت جامعه است و در صورت نبودن این دو موجب بوجود آمدن مشکلات و اثرات مخرب زیادی در جامعه خواهد شد.

لاری کمان در ادامه افزود با رعایت عفاف و حجاب است که انسان میتواند به جایگاهی ارجمند برسد و پله های کمال را بپیماید و نیز حجاب هرگز مانع فعالیت های خانوادگی و اجتماعی زنان نمی شود.

در ادامه هر یک از کارشناسان امور ادارات دستگاه های اجرایی در خصوص برنامه های هفته عفاف و حجاب به اظهار نظر پرداختند و نعدادی برنامه جهت اجرا در این هفته مصوب شد.

 

برگزاری جلسه کارگروه حجاب و عفاف در شهرستان آزادشهر

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 407
  • کد خبر : 61691