عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های دهه فجر امسال از نظر کیفیت و تنوع بسیار خوب برگزار گردید

معاون فرماندار شهرستان آق قلا:

برنامه های دهه فجر امسال از نظر کیفیت و تنوع بسیار خوب برگزار گردید

برنامه های دهه فجر امسال از نظر کیفیت و تنوع بسیار خوب برگزار گردید

معاون فرماندارشهرستان آق قلا گفت: برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان آق قلا با تدبیر فرماندار محترم و همکاری مطلوب اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر از نظر کمیت ، کیفیت و تنوع بسیار خوب و رضایت بخش برگزار گردید.

علی اکبر قجری در سومین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا اضافه کرد: برگزاری باشکوه مراسم متمرکز پروژه های عمرانی ، تولیدی و اشتغالزایی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، برگزاری جشن بزرگ پیروزی ویژه خانواده ها ، برگزاری جنگ شادی با شرکت بیش از 3000 نفر از اهالی بخش وشمگیر و با حضور معاون توسعه منابع انسانی و برگزاری همایش استکبار ستیزی و مبارزه با افراط گرایی با همکاری کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان با حضور علما و روحانیون و رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از جمله برنامه های محوری ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا بوده است که باشکوه هرچه تمام تر و با حضور گرم و صمیمانه مسئولین شهرستان و شهروندان با کیفیت بسیار مناسب برگزار گردید.

به گفته وی، برنامه های شاخص دیگری نیز در حال انجام است که می توان به برنامه همایش فرهنگی آوای فجر با حضور هنرمندان ، شعرا و ادبای شهرستان آق قلا اشاره کرد که از سوی کمیته های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان اجرا خواهد شد .

قجری در ادامه سخنانش گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی عضو ستاد دهه فجر شهرستان ارائه و در این راستا اظهار داشت : خلاقیت ، نوآوری و مشارکت پررنگ جامعه هدف در اجرای برنامه های دستگاه های اجرایی از جمله ویژگی های برجسته و قابل توجه برنامه های امسال ستاد دهه فجر شهرستان بوده است که باعث شده برنامه های امسال با استقبال خوب مردم مواجه شده و توجه خاص مقامات استانی را نیز به دنبال داشته است.

وی همچنین به حضور کمرنگ تعداد معدودی از مدیران شهرستان در برخی از مراسم ها و برنامه های ایام ا... دهه فجرشهرستان اشاره کرد و افزود: تداخل برنامه ها نبایستی مانع حضور مدیران دستگاه های اجرایی در برنامه های اصلی ستاد دهه فجر می شد که این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب و هماهنگی بیشتر مدیران ذیربط با دبیرخانه ستاد دهه فجر بود که هرچند کثرت برنامه ها نیز مزید بر علت شده است .

برنامه های دهه فجر امسال از نظر کیفیت و تنوع بسیار خوب برگزار گردید

 

برنامه های دهه فجر امسال از نظر کیفیت و تنوع بسیار خوب برگزار گردید

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 849
  • کد خبر : 6173